Παρασκευή 29 Οκτωβρίου 2010

Γεγονος μαθησης 6 - Διδακτική

   Πως να χρησιμοποιησετε το Winscp!!!


Nομιζω σε ολους μας εχει τυχει να νευριασουμε οταν αντιλαμβανομαστε οτι χρειαζομαστε αρχεια απο τον υπολογιστη μας στην σχολη και δεν τα εχουμε μαζι μας.Εμενα μου ετυχε προσφατα και μαλιστα μου ηταν και αδυνατο να παω μεχρι τα εργαστηρια γιατι ηταν περασμενες δωδεκα.Προσπαθουσα να το κανω απο την αρχη οταν ενας φιλος στο msn μου ειπε : "E ενταξει μπες απο Winscp"...και εκανα την ερωτηση "τι ειναι αυτο ???" μου απαντησε "Google it!!!"

και το εκανα...!!!Ιδου για τα ματια σας μονο...θα σας λυσει τα χερια!!!


1)Κατεβαστε το προγραμμα απο εδω... Θα εμφανιστει ενα τετοιο παραθυρο..



2)Πατηστε Νew και θα εμφανιστει το ακολουθω παραθυρο.Για την σχολη βαλτε τα στοιχεια οπως τα εχω στην εικονα..(φυσικα username και password τα δικα σας οπως κανετε  login στην σχολη).Πατηστε login.




3)Tωρα πλοηγηστε στα αρχεια σας στην σχολη απο δεξια και στου υπολογιστη που δουλευετε αριστερα.Αφου επιλεξετε τα αρχεια μπορειτε να κανετε move - copy - delete - edit κ.α και να τα τοποθετησετε οπου θελετε στον υπολογιστη σας η και απλα να τα επεξεργαστειτε.




Οπως καταλαβαινετε οτι αναφορα εργασιες στα εργαστηρια αυτο συνεπαγεται και bye bye φλασακι αφου μπορειτε απο το σπιτι σας να μεταφερετε αρχεια στο λογαριασμο σας και οταν θα πατε στα εργαστηρια να ειναι εκει και να σας περιμενει ...!!
Ελπιζω να σας βοηθησα και να σας αρεσει οσο και μενα!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου