Παρασκευή 12 Νοεμβρίου 2010

Διδακτικη - Γεγονος μαθησης 10

Πως να χρησιμοποιησετε την τηλεοραση σας σαν οθονη υπολογιστη...!!!

Αυτο που θα σας περιγραψω ειναι μια διαδικασια που εμαθα να κανω απο αναγκη και βαρεμαρα ...Αφενος γιατι χαλασε το dvd - recorder του υπολογιστη μου και αφετερου γιατι βαρεθηκα να αγορασω καινουριο...Και ετσι για να μπορω να βλεπω ταινιες στον καναπε μου ρωτησα ενα φιλο και μου εξηγησε πως μπορω να συνδεσω την τηλεοραση μου με τον υπολογιστη και ετσι να μην γραφω καθε φορα σε dvd οτι θελω να δω...Βεβαια εγω εχω παλια τηλεοραση και nvidia οθονη οποτε τα βηματα ειναι πολυ συγκεκριμενα...Ιδου!!!

1)Συνδεουμε την τηλεοραση με τημν υποδοχη  tv - out του υπολογιστη.
2)Γυρναμε την τηλεοραση στην επιλογη AV(αντιστοιχο της εισοδου που εχουμε βαλει )
3)πηγαινουμε στο control center της οθονης μας ειτε μεσω control panel ειτε με δεξι κλικ.
4)παμε στην επιλογη displays και μετα set up multiple displays οπως δειχνω στην κατω εικονα απο το δικο μου pc


5)Εσεις επιλεξτε Configured independently from each other (DualView).Μαυτη την επιλογη μπορειτε να χρησιμοποιησετε ανεξαρτητα τις δυο οθονες και ενω παιζει στην μια ταινια στην αλλη να μπορειτε να κανετε αλλα πραγματα.

 6)Στην επιλογη 2 βαλτε τις οθονες που θελετε να χρησιμοποιησετε..
7)Πατηστε apply .

TIPS:

--Επειδη μαλλον δεν θα εντοπισει με την μια την τηλεοραση καντε ενα - δυο restart.
--Αν και παλι δεν εντοπιστει κατω απο την οθονιτσα υπαρχει η επιλογη my display is not shown on the list καντε κλικ - Επιλεξτε το κουτακι με την επιλογη force tv detection on startup.








Νομιζω οτι ειναι κατι που μπορει να ειναι χρησιμο σε πολλες αλλες δραστηριοτητες.Εγω τουλαχιστον το χρησιμοποιω σε καθε ευκαιρια.Εχει νοημα σε παλιου τυπου τηλεορασεις γιατι οι κανουριες εχουν ενσωματωμενες επιλογες.Τωρα για τον τυπο της οθονης πιστευω οτι οι επιλογες ειναι παρομοιες...

Ελπιζω να σας αρεσε..Αν ναι καντε κανενα Comment!!!!Τα λεμε....:)

2 σχόλια: